طراحی ویلا

Wiki Article

بنابراین باید مشخص باشد که دنبال چه چیزی هستیم. پس در امر طراحی ویلا نیاز است تا سلیقه، اهداف، میزان بودجه و محل ساخت را به درستی تحلیل کنیم.

• بعد از تمام شدن دیوار کشی ساختمان مرحله بعدی، اجرای مرحله سقف ویلا می‌باشد.

رنگهایی از قبیل مشکی، سفید، قهوه ای شیری، برنزی و طلایی از جمله رنگ‌های خنثی می‌باشند که در طراحی ویلای کلاسیک به کار می‌روند.

دلیل این کار این است که به راحتی بتوان مواد غذایی خریداری شده را به داخل آن حمل کرد و به آسانی مواد زائد را از آن خارج کرد.

چون آشپزخانه وظیفه سرویس رسانی به کل ویلا را دارد باید آن را نزدیک ورودی قرار داد.

شرکت مدرن ویلا کلیه مراحل طراحی ویلا و ساخت ویلا, از صفر تا صد کار همراه شما خواهد بود.

اگر کارفرما قصد استفاده از امکاناتی مانند روف گاردن، آلاچیق، آبنما و … را در محوطه یا فضای ویلا داشته باشد، به طبع برای این امکانات هزینه مجزایی در نظر گرفته می‌شود که به هزینه نهایی طراحی ویلا می‌افزاید.

این امر می‌تواند روند و سرعت ساخت ویلا را تحت تاثیر قرار دهد.

هیچ چیزی به جز اصول زیبایی شناسی بصری مانند: تعادل، ایستایی، توازن، تناسب، ترکیب رنگ‌های چشم نواز در ویلایی مدرن نخواهید یافت.

حالا که با انواع طراحی ویلا طراحی ویلا و نقاط ضعف و قوت آن ها آشنا شدید می توانید تصمیم بگیرید که کدامیک از آن ها با بودجه و علایق شما متناسب می باشند.

بله، با توجه به این‌که توجه به منابع مالی کارفرما، استراتژی اصلی نمادیزاین است، ما در نمادیزاین از راه‌هایی مانند طراحی متناسب ویلا با ابعاد متریال، ارائه دو پیش فاکتور با هزینه‌های متفاوت به کارفرما و تهیه متریال‌های مورد نیاز پروژه، بدون واسطه و به صورت مستقیم از کارخانه، استفاده می‌کنیم که به میزان چشم‌گیری در کاهش قیمت طراحی ویلا تاثیر دارد.

وضعیت سرمایشی و گرمایشی، لوله نیز توسط مهندس مکانیک در نقشه تاسیسات مکانیکی مطرح می‌شود.

همیشه یکی از دردسرهای اصلی در مسیر طراحی و ساخت ویلا می‌باشد ولی اصلاً جای نگرانی نیست.

_ ویلای فلت یا یک طبقه: همانطور که از نام آن پیداست ویلاهای فلت یا یک طبقه در یک سطح طراحی می شوند. در ویلاهای یک طبقه تمامی بخش ها اعم از بخش های خصوصی و عمومی در یک سطح قرار می گیرند.

Report this wiki page